Varaždinska županija prije tri godine počela je postavljati nadstrešnice na autobusne postaje. Taj je projekt trebao sam sebe isplatiti svjetlećim reklama koje su postavljene na nadstrešnice.
– Često se vozim po cijeloj županiji i vidim da to zjapi prazno, gore nema ništa. Tko u županijskim službama vodi prodaju tih "city lightova" i koliko je novca od toga prihodovano? Ako nema prihoda, te svjetleće vitrine mogle bi postati oglasne i edukacijske ploče u mjestima u kojima se nalaze – smatra županijski vijećnik HSLS-a Mirko Jurić.
Taj posao vodi Varaždinska agencija za marketing i promidžbu, kojoj je na čelu Štefica Španić. Ona ističe kako je agencija svjetleće reklame ponudila velikim i malim tvrtkama, političkim strankama, organizatorima raznih manifestacija te svim zagrebačkim agencijama koje prate veće tvrtke u reklamiranju u medijima.
– Od reklamiranja ostvaren je prihod 91.160 kuna, kojim se plaća osiguranje nadstrešnica, što je važno ako se razbije staklo, ako ih unište huligani i oštete li se u elementarnim nepogodama – ističe Š. Španić.
Varaždinska agencija za marketing i promidžbu izradila je i tržišno istraživanje interesa za svjetleće reklame. Provedeno je na tisuću tvrtki u Hrvatskoj i nekoliko u Sloveniji.
– Pokazalo se da su tvrtke zainteresirane za reklamiranje u gradu zbog velike frekvencije ljudi, a za ruralni dio županije zainteresiranost je vrlo mala – istaknula je Štefica Španić.